Merete Madsen
LYS nr. 2019-04 | Side 28
Et udviklings- og forskningsprojekt på Herstedlund skole i Albertslund viser, at dynamisk belysning har potentiale som pædagogisk i lærernes undervisning.
LYS nr. 2018-04 | Side 26
Vi fortsætter dialogen om lys og døgnrytmer fra LYS 02 2018. I denne artikel drøfter vi, hvordan belysningsdesignere kan inddrage lysets non-visuelle aspekter i praksis
LYS nr. 2018-02 | Side 30
Der er meget ny forskning inden for kronobiologi, som har betydning for belysningsplanlægning. Artikler er baseret på en præsentation ved DCL’s møde “Evidens for effekt af døgnrytm …
LYS nr. 2017-04 | Side 14
Smukt lys ud og inde. Lyset er komponeret, så der både er lys på vandrette og lodrette flader. Det giver fine rumoplevelser og et godt arbejdsmiljø. VTC er en ny kontor- og forbind …